Palestine Blogs - The Gazette

Get2know-Ledge: Accidentally in the Hospital?

Accidentally in the Hospital?

Kuala Lumpur: *sigh* Sudah seminggu nampaknya duduk rumah akibat accident di Temerloh yang berlaku kira-kira seminggu yang lepas. Accident itu nampaknya sangat ganas sehingga menyebabkan leher terkehel, kaki bengkak, dan menyebabkan lutut kiri di operate akibat acl. Sekarang hari-hari kene buat theraphy dan setiap kali buat, kejutan electric tahap rendah akan diberikan di lutut kiri nie. "ADUUHHHHHeey!!!" itu lah suara mantap yng dikeluarkan oleh saya everytime buat electric theraphy. Memang sakit la, rasa cam kener siat kulit... and dayymn, it hurts so bad. Do that for 15 minutes everyday, enough to make my skin rotting haha.

Alhamdulillah ALLAH masih memanjangkan usia saya. Sebelum ini saya tak pernah berfikir sangat pasal hidup dan mati nie, tetapi selepas kejadian tue... SubhanAllah barulah saya perasan betapa banyaknya rezeki yg Allah masih beri kepada saya, tubuh badan masih lengkap, mata masih nampak, dan mulut masih boleh berkata2. Seharian saya habiskan dengan termenung mengenangkan nasib baik saya ini.

"Ya Allah, Hidupkanlah aku dengan Iman serta dilimpahi rezeki & rahmat, Ya Allah, Matikanlah aku dengan Iman dan dengan pengakhiran yang baik, Ya Allah Masukkanlah aku kedalam syurga dengan Iman besama-sama para solehien yang lain" Ameen

Fooh, bila la agak nye nk masuk keje balik nie. Tetiba rasa cam seorang workaholic haha. Sebenarnya rasa kesunyian duk umah nie plus x boleh berjalan, kaki boleh bend for 15 deg jer... hmmm (melepaskan perasaan seperti seorang pompuan lah pulak hahah).

OK change topic sket,what do engineers think about women? (rasa cam jauh sangat topic changed nie). My boss taught me this and surprisingly during last assesment I got A+ :




But, recently when I was trimming my beard in front of a mirror in my bathroom, I discovered this on my own:

1) Woman = problems --> (1)
2) Solution + promblems = problemsolved --> (2)
3) According to ancient Chinese Book, Men = solution --> (3)

from eq (2): Solution + problems = problemsolved
subtitute eq (3) & (1) into eq (2)

:. Men + Woman = problemsolved /:

Conclusion is, if you hate "that" woman, marry her and problem solved!! LOL

Knowledge is power

8 comments:

LeA said...

wooo~
cuz..cane plak laa ley xciden??
ish ish ish
glad to know u're getting better!

Bint Lazim said...

haha lawak ko punya equations.

mommastereo said...

Malang tidak berbau, accident keter la... pengajaran nya, bawak la keter slow2 n beli tayar mahal! =)

Hubab Al Munzir Asmawi said...

woh. ko accident kereta sports ko tuh ke? dang. jahannama kholideen.. hehe..

eh equation tuh cam ade berbaur ade orang nak kawen je.. hehe.. duit dah banyak tuh ad-dhon ble lagi? haha

mommastereo said...

lambat lagi kawen hubab, usia masih muda... nak jadi usahawan dulu baru kawen, plus calon yng super hot tetapi solehah masih belum di jumpai

susah betul requirement dier LOL... super hot dh jumpe, x solehah jer hahah

Hubab Al Munzir Asmawi said...

hahaha.. lol, super hot and solehah payoh skit tuh.. die either or je. so ko kene rendahkan skit requirement die. maybe kepada hot sahaje ke? hehe

mommastereo said...

kalau super hot dah ader.. leh kawen ar ni!! haha

gila mak aku confem x restu nyer huhu

Anonymous said...

kool dude!